Arzu0101 ozamana kadar umarım bir sorun yaşamam endişe duyuyorum doktor çok kötü bir doktor gerçekten son zamanda çok şikayetçiyim o adamdan. Hiç bir açıklama yapmıyor hiçbirşey açıklamıyor resmen moralim yüksek gidip ağlayarak çıkıyorum psikolojikmen eşimide benide mahvetti hiçbir sorun yokken cinsel ilişkiyide yasakladı anlayamadık. Neden dedim bir sorunmu var bir sorun olmasından korktuk hayır bir sorun yok önermiyorum cinsel ilişkiyi dedi eşim korkusundan sarılırken bile tedirgin sarılıyor 🤷🏻♀️