GG22 5 haftalıkken gitmiştim keselerin içinde çok çok minik ama görmüştük doktorumuz herhangi olumsuz birşey söylemedi. Ben de bekliyorum şimdilik ama belirtilerimden yola çıkarak iyi olduklarını düşünüyorum bulantılar halsizlik vs. Aksi bir durum olsa belirtiler kesilirdi diye düşünüyorum inşallah iyidirler Rabbim evlatlarımıza sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize☺️🌸