Ummugulsum_44 cuvelek92 10+0 ız şükür çok iyi bulantıma ilaç kullanıyorum bazen halsizlik oluyor o kadar 🥰😍
Dilaraxx cuvelek92 11+3 ama hiç bulantım olmadı Hapşururken midem agzıma geliyo ama hiç kusmadım böyle olan varmıdır acaba Allah hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin (AMİN)
[silindi] Merhaba ben 6+5 teyim ikiz bekliyoruz inşallah 36-37. haftalar gibi gelirler diye tahmin ediyoruz mayıs annesiyim ben de🥰
elif_2020 9+3 benim de zor geçiyor. Bulantı, halsizlik ve hormonlar psikolojimi altüst etti. Umarım değişir.. Allah beterinden korusun ama çok yıpratıcı..
Gmaydas Dilaraxx AMİN.. 🙏🏻 benimde hiç bulantım olmadı çok şükür ama şu aralar biraz baş ağrılarım var
Poncik77 Dilaraxx bende 11+3 hiç mide bulantım kusmam olmadı çok şükür Allah’a bi sıkıntım yok sadece kasık ağrım var
hilalyavuz Burcugaz cinsiyetle ilgili bir yorum yaptı mı acaba doktor ☺️ 12.haftamı bekliyorum belki bir tahminde bulunur diye doktor 😀
Aseldurupp cuvelek92 cuvelek92 10+6 küçük bebeğim var ve çok zor geçiyor benim için hemen doğmasını istiyorum bazende daha var zaman diyerek kendimi avutuyorum duygu karmaşası ile bekleniyor Mayıs🤗🤗♥️