siyabe bsratoprak sguat en önemlisi ben sguat yaptım evde sancım başladığı andan sabaha kadar sabah oldu hastaneye gitim 5 cm açıklık vardı mutlaka yapın
Gulyllu Kozlar valla tecrübe de bi işe yaramıyor her Doğum birbirimden farklıymış gerçekten Benim 3. Doğumum olcak ilk ikisi 37. Haftanın sonunda geldiler üstelik normal bi hayatım vardı Şuan 13 aylık bi kızım var sürekli arkasındayım hareket halindeydim ama nerdeyse 40. Haftaya giricez tık yok 🤷♀️🤷♀️
bsratoprak bengiben aynen özellikle bu hafta her gün eve gelince ev işi yapıyorum ama bizde de tık yok 😂
Robinronya Selam ben de 39+0 mi. Ben her gün 10-11 hurma yiyorum. 2 günde bir pilates yapıyorum 45 dk. Her gün pilates topu üstünde tv izliyorum yaklaşık bir saat falan onda da sürekli pelvik kas hareketleri yapıyorum.activatilt labor hareketleri yapıyorum her gün 😕 İki günde bir sıcak duş alıyorum. Eşim bir haftadır robozo tekniği uyguluyor bana. Meksikalılar bu tekniği Doğum başlasın diye yapıyormuş YouTube de var. . Her gün ama her gün sabah öğle akşam olmak üzere toplam 2.5-3 saat yürüyüş yapıyorum 😭ve hamileliğim boyunca her gün ama her gün yürüyüş yaptım hiç pes etmedim . Tabi ilk trimester de her öğün yarım saat. İkinci trimester de her öğün 45 dk. Son iki aydın da her öğün bir saat.😱 Ayaklarım 41 numara oldu 😤 Hala ama hala bebeğim kanala bile girmemiş 🧐 Açılma sorunca doktorum kanala İnmemiş ki daha açılasın dedi 😕 Tarçınlı su içmeye de başladım içine adaçayı koyup 🙇🏼♀️ Hint yağı diye bir şey aldım ama daha kullanmadım onunla da perine masajı yapmayı düşünüyorum bakalım 🤔 Bebeğim hala kafası sol kasığımda hissediyorum. Bacak aramda ağırlaşma var ama bence kanala inmemiştir daha yoksa solda hissetmezdim 🙇🏼♀️🙇🏼♀️🙇🏼♀️
bsratoprak Robinronya Maşallah siz rutin haline getirmişsiniz ne güzel. Hint yağının içildiğini de duydum bu forum sitesinde yazmıştı birisi, doktoru önermiş. Araştırıp ona da bakabilirsin 😊
bsratoprak Denizerdem kasıklarda bazı geceler kasılma oluyor sanırım yalancı sancı da bu şekildeymiş ama nst de sancı çıkmadı