bsratoprak Kızlar merhaba 😊 38. Haftamdayım bugün çatı muayenemiz vardı. Doktorum bebeğimin kilosunun 2 hafta önde olduğunu ve bu hafta itibari ile açıklık için çömelme kalkma gibi önerilerde bulundu. Sizlerin de önerebileceğiniz açıklık oluşturabilecek neler var? Mesela ben 1 haftadır tarçınlı su içiyordum ve son 2 aydır günde 1 veya 3 hurma yiyordum ama henüz açıklık oluşmamış. Önerileriniz varsa yorumlarınızı bekliyorum😊🙏🏻
EcemAlptkn bsratoprak bizde 38+3 bugün bende bekliyim 😁 daha çatı muayenesi olmadım ama belki de henüz açıklık yoktur tavsiye tavsiyedir ☺️
Frrdevss bsratoprak Bol bol yürüyüş ve sıcak su squat hareketi merdiven çıkma benim 37 de bir parmak açıklık var demişti 38 de gittiğimde 4 cm ile doğuma aldı ama sabah akşam yarım saat yürüdüm sıcak su duşu aldım squat yaptım ama en etkilisi yürüyüş hurma da yemiştim
Acemiannemm Bende tam 38 haftaligim☺️ bakalım kim önce dogurucak🤔😄 inşallah tecrübeli arkadaşlar yazarsa bende faydalanirim.
bsratoprak Acemiannemm A maşallah Allah hayırla kucağımıza almayı nasip etsin bakalım hangisi erken gelecek 😊🙈
bsratoprak Frrdevss aktif şekilde hareket halindeyim aslında ama merdiven inip çıkma sanırım çok fayda sağlıyor birde onu deneyeyim inşallah
Haticebirece bsratoprak kuzenimde kırkıncı haftaya girdiğinde kalktı birgün evi süpürdü şimdi o gece Doğum yaptı elektrikli süpürge bence 😂
bsratoprak Yamo bana suni sancıdan da bahsetmedi hiç, sadece 40 lı haftalarda biraz daha irileşir doğum zorlaşır 40 dan önce gelsin dedi 🥺 Diğer kontrolüm haftaya, inşallah kontrolden önce gelir oğlum, Allah hepimize sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin😊
bsratoprak Haticebirece yok kendinizi kasmayın yeter, çok çok kısa sürüyor. Ben bu forum sitesindeki bazı çatı muayenesi yorumlarını okuyup çok korkmuştum ama asla öyle değil rahat olursanız zaten saniyeler içinde bitiyor
FSCMK bsratoprak normal doğum yaptım ben ve ne bir yürüyüş ne bir hurma felan pilates hiçbirşey yapmadım sadece 36 haftamda başlamıştım sıcak suda oturuyordum belime sürekli ılık suyla masaj yapıyordum biraz banyonun buharında felan kalıyordum banyodan çıkınca bir rahatlıyordum 39+4 te de Doğum yaptım ben hastanede de hemencecik doğurdum sıcak su sayesinde
FSCMK bsratoprak bişey değil canım benim açılmamda kolay oldu sıcak suyla masaj yapmaktan 12 de gittim 3,5 da Doğum yaptım çok kolay açıldı