Merilani Yemek yedikten 1 saat sonra sanki hiç birşey yememişcesine karın kazıntısı yaşıyan var mı? Sürekli birşeyler atıştırmaktan yoruldum, ağzım hiç boş durmuyor🤦🏼♀️Sizde de var mı bu durum?
ballicoreklerim Merilani bende öyleyim daha 5 dk önce yedim ama açım yine eşime söylemeye korkuyorum 😂😂 doktor az yesin dediğinden beri devamlı kızıyor bana 😬😬😬😬🤫
Halidem Merilani ayyyy bende de aynı yıyom yiyom acıkıyom yıne mıdem gur gur kazınıyo cok sinir bozucu normal herhalde heleki gecee kaz kez yemege kalkıyorum 😅
Aykam123 Merilani bu acıkma değil canım. Ben doktoruma söyledim. O dedi ki, midende pH artışı var, öyle zann ediyorsun, Elma ye, ya da tuzsuz çekirdek. Boşuna yemeyin yani
Aykam123 Happymamizmir Halidem ballicoreklerim Sakadilek bu acıkma değil canım. Ben doktoruma söyledim. O dedi ki, midende pH artışı var, öyle zann ediyorsun, Elma ye, ya da tuzsuz çekirdek. Boşuna yemeyin yani
Ssalihatopcu Merilani bunyesel canım o ben hamile kaldığımdan beri tikiniyorum inşallah 4 hafta sonra dogurcam ama hiç kilo almadim🙌
Dilek6161 Kizlar bende oyleyim ilk 3 ay istahim yoktu smdi 4 bucuk aylik ikizlere hamileyim kendimi durdurmasam dunyayi yerim 🤭
ballicoreklerim Dilek6161 ikizler hep böyle sanırım canım bende 5.5 aylık ikizlere hamileyim şimdiden 10 kilo aldım 😂😂😂
ballicoreklerim Aykam123 bende yemek sonrası acıkınca yoğurt süt meyve kuruyemiş tarzı seyler tüketiyorum Ya yoksa ağırlık çöküyor
Merilani Aykam123 elma iyicee beni acıktırıyor kesmiyor, ben sürekli fındık fıstık falan yiyorum az biraz bastırıyor ama bir yemek öğünü gibi bir rahatlık vermiyor hepsi geçici.. çok sinir bozucu bir durum.
Halidem Aykam123 valla kreker yıyorum elma ayva yıyorum ama hala kazınmaya devam ediyor ılla ekmek yemek lazm 😁
Dilek6161 ballicoreklerim bende 4 kilo almisim ama doktorum uyardi herseyi yasakladi klostrolumde yuksek cikmis rabbim yardimcimiz olsun cnm normaldede biraz kilom oldugu icin almamam lazimdi
Aykam123 Şu anda bende de acıkmışım gibi hiss var, amma sadece nar yiyicem. Doktorum üç kere yemek ye. Bu kadar. Tembihledi