Light345 benm çocukluktan beri var hiç kendi kendime hasta olmadım evlendim imperfore hymen çıktı ondan da ameliyat oldum daha sonra doktora gittim çocuk olmuyor diye bana yumurtalıklarımı gösterdi (kistten boşluk yoktu) çocuğun tedavisiz olmucak direk tüp bebek dedi.. Öyle dediği için korunmayı bıraktım 1.5 sene sonra hamile kaldım. Herkes ayın 10 günü yumurtluyorsa biz 1 gün yumurtluyormusuz doktor da denk gelmesi zor hergün yapsan da sperm kalitesi düşer demişti ama şuanda 6 aylık hamişim 😍