Polikistik over hamile kalmaya engel degil dedi benim doktorum,once 3ay kadar ilac kullandim ama kist dusmeyince doktorum biraktirdi hamile kal dedi zaten bizde istiyorduk hemen ilk ayda hamile kadim bende 23+3suanda🙏🏻 Hamile kalmadan once folik asit kullandim belki okada kolaylastirmistir aklinda bulunsun canim,Allah istiyen herkese basip etsin insallah🙏🏻