filiz08 Annece o kadar mı kötü ya🙈🙈benimki altı damla olmadı suya mı damlatsam kesin kullanman gerekli dedi ya
Hilallsen Annece tadına bayılıyorum 😂 portakallı gibi. Direk kaşığa damlatıp içiyorum. Ve çok hoşuma gidiyor
Nzziss mnli suan 19 haftalığım yakın zamanda değerlerime baktırmadım 😞 baktırdıktan sonra kullanmaya başlayayım o halde
Sweetblonde88 Annece sıcak bişeyle karışmaması lazım. Ben ekmekle yiyorum. Yogurt yada meyve suyuna da koyduğum oldu.
Nur55 Annece oğluma kullandığım wellcare vardı bir fıs ağzına sıkıyorsunuz bunun yetişkinler için olanı da var ondan kullanabilirsiniz zeytinyağlı zeytinyağı gibi tadı aynı
Kuzeyaras Annece kaşığa damlatıp dilimin ucunda tutuyorum derhal su içiyorum hiç duymadan o iğrenç ayçiçek yağı tadını içmiş oluyorum eğer tadı alırsam arkasından hemen bişey yiyorum 🙋🏻♀️