Annece
Bende onu kullanıyordum. Küçük parça ekmeği yutana kadar 3-4 bardak su içiyordum. Yoğurtta denedim koca bi kase yoğurta 6 damla. Yiyemiyordum yinede tadı ve kokusundan. Yoğurda balda ekledim yine olmadı. Aile hekimime söyledim bunun yerine geçebilecek hap istedim. Yazdı sağolsun. Eczaneden alıyorum bedava değil verdikleri damla gibi ama komik bi para. Rahatlikla yutuyorum. Kucucuk hap :) ayni islemi goruyor, rahatim 😁💖🌼