OyaDrdnc Bazen benimde sanki çok fazla yemek yemişimde karnım şişmiş gibi bir his oluyor, resmen karnıma ağırlık çökmüş gibi bir his oturdukça daha yoruluyorum sanki ondan mı bahsediyorsunuz acaba benimde ilk.Olabiliyor bu tarz şikayetler kafanıza takmayın sağlıkla kucağınıza alın inşallah.😊