22 haftalık olduk biz.
Çok şükür rahat bir hamilelik geçiriyorum ben. Kansızlık, vitamin ve kilo alımını saymaksak. 😏
58 kilo ile hamile kaldım şu an 65 kiloyum. Yani 7 kilo almışım. 😒
22. Haftada bebegimin kilosu da 476 gr. doktorumuz iyi dedi çok şükür.
Yarın şeker yüklememiz var.
Cinsiyetimiz kız. 😊