Merveltnts Kdzeregli benim kusmam 2.5 aylıkken başladı en başta olmadı öğürtü falan oluyordu ama yani herkeste olacak diye bir şey yok ki inşallah da olmasın fazlası da kötü. Her kafadan bir ses çıkıyor boş ver sen onları.
Gmzkrgz Kdzeregli 39 haftalik hamileym. Ilk aylarda hafif mide yanmasi disinda hic yasamadm. Oyle sacmalikmi olur daha neler. Hic bir hamilelik bir digerini tutmaz. Endiselenme Allahin izniyle hic birsey olmaz:))
Mebos Kdzeregli yok canım mide bulantısı olmadan olmaz diye bi durummu var benim başından beri bulantım yok çok şükür 16 bitiriyoruz inşallah 🤲🤲👼
Sevde25 Kdzeregli bnde duydum bunu hatta bulantınız olduğuna sevinin bebeğinizin sağlıklı olacağını gösterir diye tvde haberlerde duydum ama ne kdar doğru bilmiyorum ağzı olan konuşuyo 😄 sizin erken değil mi zaten yeni yeni başlar Belki
Merve_aras Kdzeregli Bendede olmadı hiç bulantı bu sorun mu olur yani 37+2 yiz haftaya doğum var😅🤷🏼♀️
Hatice_01 8.ci haftadan sonra ortaya çıkar canım henüz küçük. Bende öyle oldu . Ooh ne güzel çıkmadı diyordum ki şuan 11 hafta yol aldık resmen zulüm 😊😊