Kdzeregli bu insanların herşeye yorum yapmalarına hayranım. 30 haftalık hamileyim 1 kez bile kusmadım midemde bulanmadı. bünyeden bünyeye değişen birşey. az önce birşey okudum annenin midesi bulanmaz ise bebeğin sağlıksız olduğu anlamına geliyormuş.. millet nasıl uyduruyor böyle şeyleri anlamıyorum. allaha şükür kusmadımda bebeğimde bende gayet iyiyiz çok şükür