Esraabrklu Sefaat korkmayın sadece güçlü olun bende korkuyordum hemde çok.. geceleri uyumuyordum hep doğum aklımdaydı ama.cok şükür bebeğim şuan kucağımda.sadece dayanıklı olun.rabbim yardim ediyor
Sefaat Esraabrklu Ayy insallh yaa son zamanlar yanastikca insan daha cok korkuyor ilk olunca bide nasil bisy yasicam ne oldu ne olacak vs vs bir suru bisyler geliyor aklima geceleri bile artik surekli kabus halindeyim😔 sizinde gozunuz aydin bu arada sağlikla buyutun bebeğinizi. ❤
Esraabrklu Seda42 ben ayakla gittim ☺ doğumdan sonra da kalktım yatağıma kendim geçtim bebeğimi kucağıma verdiler hemen .
Gulnur Burcuu58 bnce bu hastaneye gore degisiyi cunku ben internette gordum spinal sezeryan aninda foto cektiren kapali bayanlar var
Edos Seda42 odaya hasta bakıcılar geliyor seni temizleyerek giydiriyorlar. Odadan herkesi cikariyorlar tabi ben ozel adina konusuyorum. Devleti hic bilmiyorum.
Esraabrklu Seda42 ebeler de yardım edebiliyor ama benim yanımda sağolsun gorumcem vardı o çok yardımcı oldu yani refakatçi olarak biri yanında olsun yardım eder sana.
Esraabrklu Edos evet gittiğim dogumhanede sedyeyle gelenler de vardı kendi ayaklarıyla gelenlerde vardı.Insallah kendiniz yürüyerek girersiniz yoksa rezillik vallaa
Seda42 Esraabrklu siz kurtulmussunuz Allah yardımcımız olsun benimde 34 gün var gün geçtikçe heyecan korku artıyor
Bts1424 Ben bi arkadaşımla konuştum doktoru doğum için bol penye diz altı elbise getir istersen yanında diye bi teklifde bulunmuş ve başı örtülü bir şekilde normal doğum yapmış. Bende öyle düşünüyorum sizde doktorunuza danışın isterseniz
Burcuu58 Aslinda biz kapalilarida dusunmeleride lazim ne olur ne olmaz belki erkek olur etrafta benim icim hic rahat etmiyor 🙁 sanirim ben boneyle girmeyle zorluycam doktorlari
Aysenurtsr Diger ameliyatlarda da kapali girilmiyor. 2 sene once ameliyat oldugumda arkam gorunmesin diye bide arkamdan onluk giymistim 🤣 Ameliyat esnasinda yirtmislar. Bone felan cikmisti zaten. Dogumda nasil Olur bilemicem artik 🙂
Can Sezeryansa eğer başın açık oluyo bone kullanılıyor ama farketmiyo çıkıyo zaten o sadece Demir olmadan üst iç çamaşırı ile girebiliyosun sezeryana nasip olursa benim 3.ncü Doğum olcak
Ledeyna Burcuu58 valla devlette yapacaksan eger kisa kollu dizlerde falan oluyor ben acigim ama tecrube ettim hic rahat bisey degil ayrica o yuzden ikinci dogum benim gecelik aldim dogum icin 😊😊