Seyda- turkancakar yukarıda hissetmek nasıl oluyor nerede hissetmek gerekir bende 29 haftalığım hep kaşıklarda hissediyorum
Feyzzzz Seyda- yani işte karnımın ortasında yada yukarda fln tekmelerini hissetmek gerek normalde ama bazende böyle aşşada kala biliyormuş demekki 🤷🏼♀️😘
Deletedmom6 Feyzzzz Enfeksiyon kapmışsın cnm benimde öyle hep sanki aşağı düşmüş gibi bir his ağrı var wc ye gidince de ağrılı oluyor
Yarenimin Bende 29. Haftayı bitirdim. Kasıklarımda hissediyorum tekme yumruk ne varsa. Dr normal orayı sevmiş dedi. Zor oluyor ama napalım dayanıcaz.
Yarenimin turkancakar yok ben en fazla göbek deliğimin o izahta hissettim 😁😁 ben böyle tamamlıcam sanırım 30 dan sonra yukarı çıkan oldu mu bilmiyorum 🤷♀️
turkancakar Yarenimin 30 dan sonra mümkünse yukarı çıkamasınlar normal istiyorum kalsın şuanki pozisyonda 😂😂
Eymenefemm Bende dün doktora gittim hanımlar bu sebepten dolayı bende çok canım acıyor bebek kasığımda benim bebeğimin pozisyonu tersmiş kafa yukardan ayaklar tam idrar torbamın orda o hareket ettikçe canım acıyor ve sürekli idrarım geliyor doktor yapacak bişey yok bebek o şekil rahat ediyor demek ki dedi doğuma yakın döner dedi bu şekilde Allah hepimize sağlıklı sıhhatli doğurmayı nasip etsin
Yarenimin turkancakar 😁😁 bende normal istiyorum ama böyle iki ayda nasıl geçicek 🤪 resmen ayağı çıkıçak kasığımdan . Sağlıklı olsunlarda bunada razıyız bin şükür 🙏
Meltemkskn Feyzzzz canım benimde öyle ama normal bebek oynuyor yine yukarı cıkıyor magnezyum ve damla iste doktorundan kaşık agrılarına iyi gelir