Serapozdemir Kızlar sonunda Şafak 9 diyor uygulama, tekli rakamları göreceğim aklıma gelmezdi gelmiyor oğlum. Akşamdan beri karını sertleştiriyor tekmeler atıyor ama ne sancı ne su gelmiyor sizde durumlar nasıl?
Miyaaaaaa Serapozdemir ahhh ahh bizimde son 3 ne gelen var ne giden... 2 cm açıklığım var bu gece ara ara kasık ağrılarım var acaba doğum mu olucak çok merak ediyorum
Elisa-15 Serapozdemir son 6 ama bizimkinin gelmeye niyeti yok perşembe günü nasip olursa Doktora Gidicem bakalım ne dicek
Serapozdemir Busraeyazzz bu Ekim bebekleri pek bi nazlı çıktı ben haftaya kalırsam doğuramam zaten bu tosbiği kesin doktor sezeryana alır
Elif_murat Serapozdemir bende 38+4 bugün. Ve hızla kilo alıyor. Geçen hafta 3500 dü zaten. Biraz daha durursa ya zor doğururum ya da sezaryene geçerler ki hiiç istemiyorum sezaryen 🙈🙈🙈
Umze Benim nişan geldi 1 cm açıklık var dedi en son kasılmalar hak getire ama niyeti yok ellam gelmeye nazlı kızım 😂
Umze Serapozdemir uykular hakikaten haram oldu 😂😂 şimdiden hazırlıyorlar uykusuzluğa yavrular. Benimki gece olunca canlanıyor. Kıpır kıpır Bi türlü dalamıyorum uykuya.
Serapozdemir Umze al benden de o kadar bak saat kaç oldu durmuyor kıpır kıpır evde herkes uyudu ben bi sağ bi sol uyuyamıyorum bacak ağrısı çok bende
Umze Serapozdemir benim kasılmalar çok bacaklarımda bişey yok çük şükür adet sancısı gibi sancılarım oluyo bide bel ağrısı o kadar
Serapozdemir Umze benimde karnımı çok sertleştiriyor kaskatı oluyor sonra geçiyor artık daha sık olmaya başladı
Umze Serapozdemir inan taşımaktan gocunmuyorum ama gelsinler artık ya karnımda değil kucağımda taşıyayım 😍
Serapozdemir Muallimehanim tarihin belli olması da güzel her gün bugünde doğmadı diye yatıyorum arayanlara daha doğurmadım diye telefonu açıyorum 😔
Muallimehanim Serapozdemir En hayırlı zamanda gelsin inşaAllah 🤲🏻 Tarih belli olunca da insanı farklı bir stres kaplamıyor değil 😬
Serapozdemir Umze ağrılar ve uykusuzluk artınca bende sabırsızlanıyorum gelsinler artık kokularını içimize çekelim 👶