Ftsfts 123w123w yarın doktora gidiyorum bakalım doktorum hiç çatı muayenesi demedi belki bu gidişimde yapabilir ama ben en geç tarihte sancılarım olunca istiyorum
EmraheydaBier Ftsfts canım bugün gittim sabah doktora sancım çıktı ama ben hissetmiyorum alttan muayne etti açılma varmı die açılmada yok ve tuhaf olan akşam oldu kanlı akıntı geldi nişan galiba ne yapıcamı bilemedim heyecan bastı😂😂😂
Ftsfts EmraheydaBier ay canım hadi hayırlı olsun gelmiş nişanın yarına kucağına alırsın inşallah 😀 darısı başıma sana az kalmış bize de haber ver olur mu
EmraheydaBier Ftsfts saol canısı dua et bana sancım yok şuan suyum sancım sıklaşana kadar gitmicem ama çok heyecanlıyım 😍😍😍
PelinsuDoanay ben de iki gündür ishalım, doktoruma danıstım hiç korkma bol sıvı al cokcok rahatsız olursan ilaç al dedi ilaç önerdi ama ben patates kaynatıp tuzla yedim 🤗 son zamanlarda normalmiş ishal, enfeksiyonel olmadıgı sürece sorun değil bu arada 37+4 üm
Ftsfts EmraheydaBier gitme zaten canım inşllah önce sancıların sonra suyun gelir ağrısız acısız açılman olur 🙏🏻🙏🏻😍
Ftsfts Annelik ishal ayrı dert kabızlık ayrı dert işte. İnciri akşamdan zeytinyağına koy canım sabaha ye iyi gelecektir
Ftsfts 123w123w canım bugün doktora gittim Çatı muayenesi oldum . Hiç korkulacak bir şeyi Yok çok büyütmüşler yanmadı canım da. Uygunmuşum normal Doğuma ama bol bol yürü dedi bebek çok yukarıda aşağı İnmemiş dedi