Pnrms Ftsfts ben de aynı durumdayım 😟 36+3 haftalığız. Perşembe dr ye gidicem o zamana kadar öğrenmezsen yazarım sana
bebiss1 dikkat ed bazi insanlarda oluyomus suyun yada nişan gelirse doktorunu ara isal 2 gün devam ederse de doktoruna danis mutlaka
123w123w Ftsfts aynıyız sizinle benimde 2 haftadır ishal problemim vardı ilaçlarımı 2 gün bıraktım bugünde afedersiniz kabız oldum
MustafaAsdemirAsdemir İshal son aylarda olan durum genelde. Bende de var ama normal suyun yada nişan gelirse kesin dogum belirtisi
MustafaAsdemirAsdemir Ftsfts evet canım bn 34 üm adet sancısı gibi bel kasık agrım oluyo ama arada yoruldugumda falan. Su nişan sancı sıklaşmadıgı sürece bence endiselenme 😊
Ftsfts EmraheydaBier maşallah canım Allah sabır versin 41 hafta dilekolay 😀 Doktor bir şey diyor mu ishal olayına
EmraheydaBier Ftsfts söylemedimki unutuyorum her seferinde sormayı 😂😂yarın sorucam bakalım akıbetimiz ne kızımın gelmeye niyeti yok hiç
EmraheydaBier Ftsfts canım bugün gittim sabah doktora sancım çıktı ama ben hissetmiyorum alttan muayne etti açılma varmı die açılmada yok ve tuhaf olan akşam oldu kanlı akıntı geldi nişan galiba ne yapıcamı bilemedim heyecan bastı😂😂😂
123w123w Ftsfts hayır doktora gitmedim. Kan ilacı magnezyum dekavit kullanıyorum burdan bir arkadaş kan ilacı ishal yapa biliyor demişti bende kullanmadım 2 gün geçti şimdilik
123w123w Ftsfts aynen çok sukur geçti o günler 🤗 normal düşünüyorum haftaya çatı muayanem var siz sezeryanmi normalmi düşünüyorsunuz?
123w123w Ftsfts epidural normal doğum düşünüyorum bakalm hayirlisi olsun siz ne zaman çatı muayanesi olacaksınız
Ftsfts 123w123w yarın doktora gidiyorum bakalım doktorum hiç çatı muayenesi demedi belki bu gidişimde yapabilir ama ben en geç tarihte sancılarım olunca istiyorum
Ftsfts 123w123w canım bugün doktora gittim Çatı muayenesi oldum . Hiç korkulacak bir şeyi Yok çok büyütmüşler yanmadı canım da. Uygunmuşum normal Doğuma ama bol bol yürü dedi bebek çok yukarıda aşağı İnmemiş dedi