Guneess fazla folik asit zararlımıdır ?
32. Haftaya yaklaştım. İlk 3 ayında elenetal1 vitamin kullanıyordum. İçinde 400mcg folik asit vardı. Daha sonra decavite geçtim, ara arada diofol kullanıyorum.
Decavitte 0,8 mg folik asit var. Diofolda yine 400 mcg folik asit var.
Ve bunlara ek olarak kan ilacı kullanıyorum. Aile hekimime yazdırdım. Yanlışmı yazdı bilmiyorum üstünde Demir + folik asit yazıyor. Daha önceki kullandığımla aynı ama onda folik asit yazmıyordu.
Kan ilacındada 0,35mg folik asit var.
Yani günde (decavit+kan ilacı) 0,8mg+0,35mg
Bazı günlerde (diofol+kan ilacı) 400mcg+0,35mg kullanıyorum. Sizce çok mu ? Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.