Tugceince sakin vede sabırlı olacaksın dua edeceksin moralini bozdugunda bunu bebegin hissediyor uzuluyor bu iyimi sence hersey olacagina varir rabbim bizi anne olmaya layik gormus buyuk dertlerle imtihan etmez boyle dusun ben korkunca bebegim hickiriyor uzulunce hic hareket etmiyor acikirsam yorgun dusup uyuyor sen ne yasarsan oda yasiyor o yuzden pozitif ve mutlu dusun cok moralin bozulursa bebisine biseyler al ikinizde mutlu olun canim 😍😍