15 yaşında olduğum bi ameliyattan dolayı sezaryen Doğum yapmam gerekiyor . Normal Doğum yapmayacağıma üzülmüyorum . Ancak epidural anestezi uygularlar ben uyanık olurum bebeğimin ilk anlarını ben görürüm diye hep hayal ediyordum . Bugün öğrendim ki genel anestezi olmam gerekiyormuş . Belimden ameliyatlı olduğum için belimden iğne olamıyormuşum . Benden önce ailem akrabalarım görecek bebeğimi . Hastaneyi bile şimdiden ayarlamıştım fotoğrafçısına kadar . Bütün hayaller suya düştüğü için fotoğrafcımı hastaneyide iptal edip bi devlet hastanesinde de Doğum yapabilirim diye düşünüyorum . 🙁 yine de en büyük derdim bu olsun . Bebeğim sağlıklı olsunda ❣