TugceErturk Se19 bende bende yatağa girdikten sonra içmemeye çalışıyorum ama yinede 4 5 defa kalkıyorum yani 🤭
Deletedmom2224 TugceErturk pit pit başladık 3 gündür atmaya canım nasıl anlatayim ki çok içten balon patlamasi gibi 😊
TugceErturk Deletedmom2224 aynen ya cok içten oluyor elini koyup konsantre olmadan anlayamıyorsun 🤭 bide benim ilk gebeliğin ondan böyle heyecanlıyım galiba 7 yıl bekledik evladımızı 🤗
Hacer_ikiz_gebe Deletedmom2224 benimde hıçkırıgını yasadım iki gün önce birinin ,, diğeri de 3 gündür tekmeliyo pıt diye baloncuk patlaması gibi çok güzel bi his Allahım sağlıkla da kucagımıza almayı nasip etsin 😊
Denizincani TugceErturk idrara cikmaktan gece uykusu uyuyamiyorum uykusuzluk bas agrsi agresiflik yapiyor we Ben uykusuzluktan ne yapacagimi bilmiyorum aksam dokuzdan sonra siwi almamaya calissamda gece en az 5 kez kalkiyorm cozum bulan yazsin 😏
Fdle TugceErturk 23 haftalığım gebeliğimin başından beri aynı sorun bende de var ki ben birde gunde 3 buçuk litre su tüketen biriyim gerisini sen düşün tuvaletin önüne çadır kurmayı düşünüyorum
baby2 TugceErturk dayan dur canım 30 haftalara gel tuvaletin kapısında yatarsın artık 🤪valla 27+1 gece 2 sabah erken saatte 1 kere kalkıyorum uykudan kalkmak çok sinir bozucu 😩
TugceErturk baby2 bende uykudan kalkınca çok agresif oluyorum ama napalim mecbur iyi olsunlar da bebişlerimiz gerisine katlanırız
Deletedmom2224 TugceErturk oyy Rabbım tamamına erdirsin inşallah benim ikinci gebeliğim ama ilk evladımı kaybettim iki sene beklemiştim onu hayırlısı buymuş inşallah bu evladım / evlatlarımız sağ salim gelirler 🤲🏻💕
baby2 TugceErturk aynen bende uykudan kalkınca çok sinirli oluyorum o yüzden eşim uyanık olsa bile hiç ses etmez 😆
Aysse-03 Canım gebeliğimin basından beri öleyim şimdi 14+4 hayla aynıyım hatta hamile olduğumu bilmiyordum geceleri sürekli Wc çıkıyordum normal yani bu 🙃
Deletedmom2224 Hacer_ikiz_gebe ikinciye gebeyim şu hickirigi hiç hissetmek nasip olmadı benimkiler hickirmiyor galiba yada nasıl bisey olduğunu ben anlamıyorum 😂 yaa hemde ikiz nasıl ayırt ediyorsun ikisini farkedebiliyor musun kat kat heyecan valla 😍💕
Hacer_ikiz_gebe Deletedmom2224 biri solda biri sağda duruyo zaten yerleri belli 😊 bende anlamam sanıyodum ama 5-6 sn arayla 5 kere falan aynı yerde pıt pıt diye bişey patlıyo çok şaşırdım çok güzeldi 😍 burda yazdıklarında anlamamıştım nasıl bişey oldugunu yaşayınca anladım 😊
Deletedmom2224 Hacer_ikiz_gebe yaa ilk oğlumda hiç yaşamadım inşallah bunda yaşarım çok merak ediyorum 😍 sağlıkla gelsin evlatlarımız inşallah 🤲🏻 💕
Hacer_ikiz_gebe TugceErturk benimde serklaja kadar hep kanamam vardı canım oda cok zor oluyo zaten cok az kalmıştı serklajdan sonra gelmedi sonrada kanama alanım bitti inşallah bir daha olmaz senin de gecer hemen inşallah
TugceErturk Hacer_ikiz_gebe serklaj dediğin rahmin dikilmesi mi canim. Benim 10 gün önce baktı doktorum gerek görmedi oyle biseye 🤷♀️ progestan da kullanıyorum sabah akşam ağız yoluyla alıyorum ama