TugceErturk aynıyız 17+6 yım riskli gebelik benimde çok su içiyorum sürekli tuvaletteyim hem cok su içtiğimiz için hemde bebekler büyüdüğü için idrar kesesine olan baskıdanmış galiba buranın bebekle ilgili günlük yorumlarında okumuştum sanırım. Dayanıcaz artık canım sağlıkla gelsinlerde inşallah