Derya2727 canim benden asiri kan gelmemisti cok azcik geldi deger dusmeye basladi 2 gun once 1007 idi 2 gun sonra gittim kese gorunuyor gerek yok dedi dedim hocam olsun bakalim hcg ye iyi dedi gerek yok ama. Sonuc cikti 366 doktora dedim ki nasil oluyor kese duruyor dediniz demekki dusuk oluyor bisey yapamam. Bi gece kaldim gereksiz yere. Sonra ciktim memlekete gittim esim izin almisti zaten memlekete gidecektim haftaya da bayram. Cumartesi gittik memlekete pazartesi de kontrole ozele gittim kese duruyor deger 20 olmus ilaci bkraktim demistim iyi yapmissin dedi. Progestan kullandikca dusmeyecegini onceki tedbirlerden biliyorum adet olamiyordum kullandigim surece. Sali gunu kanama basladi. Bu arada kanama olmadan dusuk olmaz ilaclarini ic diyen annemler vardi dinlemedim hic birini. Wc de ikindim her sanci gelmesinde dusurdum evde agri keseci kullanabilirsin eger olursa. Biraz zaman aliyor tabi bu olay dogum gibi dusun sancilari. Ben kurtaji istemedim gitsem hemen alirlardi ama korunmak istemiyordum zaten cocugum 3 yildir olmuyordu. Neyse guclu oldum ohh dedim bitti gitti acilarim hayirlisi olsun. Bayramdan sonra eve geldik. Dusukten 20 gun sonra yumurta catlarmis ortalama. Bu arada dusujten sonra gittim muayene oldum parca var mi sorun vs. Yok ama 3 ay korun dediler. Bende icimde he heee dedim. 6 agustosta dusuk oldu 25 agustosta ovulasyon testi ile degerlendirdim o gun gebe kalmisim. Sonrasinda grip oldum bisey yapmayinca olamaz diye dusundum. Test yaptim ben sok. Bu sefer yeniden lekelenme hatta kanama oldu. Eski doktorumu aradim ilgilenmedi. Hemen degistirdim zaten istemiyordum esim sansli geldi bize diye gidiyordu. Degistirmeaeydim belki buna da veda edecektim. Hemen igneler ilaclar paronayaga basladihim icin iyice ilgilendi doktor benle. Kolay degil pes pese dusuk olmasi. Guclu zannediyordum kendimi ama kesin dusuk oldu daha istemiyorum cocuk dedim esime. Hayirlisi olsun hakkinda. Doktorum iyi dusun elinden geleni yapiyorsun bebeginle konus kanama olsa bile bak seninle dedi. Belki seninde duruyordum ama dinlenme ve iyi bir ilac takibi doktor takibiyle yeniden hayata baglanacaktir. Hakkinda hayirlisi olsun. Tecrulerim bunlar 2 gunde bir yaptirmistim ben 1007 den 366 ya dusmustu