Kbraltn ben de ilk 7. Haftada yaşadım kahverengi leke gibi geldi 8. Haftamda 3-4 damla kan geldi ama devamı olmadı. Kese etrafında riskli bir kanama görülmedi ama 1 kuru Protestan bitirdim. Çok şükür 12. Haftadan sonra da kanamam olmadı. Sadece 1 ay çok dikkat ettim oturmama kalkmama. Şimdi 23 haftalığız şükürler olsun. Stres olmayın ama doktorunuza gidin görünün bir an önce. Kiminin daha uzun sürebilir.