azizeguneyy Mervekara95 36+1 haftalığım 7 haftalık yazısını görünce o günlerim geldi aklıma. zaman nasılda hızlı geçiyor ya
Niloylay Mervekara95 6+3 üm kendi kendime nazar ettim kusma yoktu sadece midem ara aea bulanıyordu her akşam uyumadan önce kusmaya başladım 😑 kasık agrısı da cabası.. Kalp atışını ne zaman duydunuz
Suveydaa Mervekara95 ✋🏻 Bel ağrısı, aşırı koku hassasiyeti, mide bulantısı 😓 kızımda ilk aylarda hiç sıkıntım olmamıştı ama üç aydan sonrası felaketti, umarım bu defa öyle olmaz, inşallah, çok amin 😅
s_koc Mervekara95 mide bulantısı, kokulardan parfümlerden tiksinme, devamlı uyku hali, tüm gün uzansa da taş taşımış gibi yorulmuş olma hali😄, kasık ağrısı, bacak ağrısı 🤓
Tgb2310 Benm bel ağrısı oluyor arada arada baş ağrısı kasıklarıma ani harekwtlerde sancı giriyor. Midem hiç bulanmadı ama tok karnına bi işe sokulursam böle kalkıyor gb oluyo. Bundan sonra bulantı olur mu ki acaba bnm anneminde kaynanamında olmamş
Aylaayvaz 8 haftalık olduk mide bulantısı karın ağrısı çabası doktor mide bulantısı için ilaç verdi ancak kullanmak istemiyorum yemek yerken yemeği bırakıyorum sırf kusmamak için en azından yediklerim yanıma kalsın yumurta ve süt benim için 6 hafta da bitti 😔
damlac Bel ağrısı, koku hassasiyeti, mide bulantısı, ve kasık ağrısı var bende kızlar. Kasık ağrısı çok korkutucu oluyor 🤦🏼♀️
damlac Mervekara95 evet canım benim de öyle ya 🤦🏼♀️ Küçük bir kanamam olmuştu bir de Progestan kullanıyorum, çok kısa sürdü şükür. Ama ağrı olunca korkuyorum yine
kumsalmm Mervekara95 Seninle aynıyız canım bende 7+2 benimde 6.haftadan itibaren bulantılarım basladı 2 gündür kusmuyorum normal mi acaba yaa?😑
zmrtcskn Kusma yok ama aşırı bulantı var kusmaya çevirir mi bilmiyorum ilk hamileliğimde çok rahattım😭
Mervekara95 damlac Korkma ağrı sadece düşükle ilgili değil . Ben ilk hamileliğimde 0 ağrı ile düşük yaptım 🤷🏻♀️
Mervekara95 kumsalmm Bazen bazı belirtiler azalıyor başka bir belirti öne geçiyor çok ilginç 🤷🏻♀️ İnşallah normaldir canım