Benim oğlumun adı Asil.. Şimdi 2.oğluma isim bulmak daha da zorlaştı eşle ortak karar vermek de zor☹ Benim beğendiğim isim çok da eşim beğenmiyo yada ailelerimizde var onları sayayım ; Kağan, Arda, Melih, Çağan,Ediz, Artun . Kağan yeğenimin ismi olmasa koyardık kesin 😀