Kmelihaa acele etmeyin kızlar ve kesinlikle kafanıza takmayın. Düşünmediğiniz an tutuyor. Bu lafı çok duyuyodum ama bi sorun olmasa olurdu ya falan diyodum. Sonra düşünmemeye başladım başka şeylere kafa yordum olursa olur dedim ve şu an 10 ayın sonunda hamileyim 🥰 daha çok yeni keseyi bile göremedim. Şu an daha çok sabırsızım acaba bebek iyi mi keseyi görecek miyim vs. O yüzden bu süreç çok sabır istiyor