Kmelihaa canim kim diyo bulantı olmaz diye ben adetime 6 gün vardı aşırı mide bulantısıyla gittim ögrendim değerim 51 çıktı hemen idrar testi aldım ikinci çizgi silik çıktı şimdi 6+2 oldum eğer böyle gecikmeler falan yaşıyorsanız rahim kendini hamileliğe hazırlıyordur 😊 benim öyle oldu sonraki ay hamile kaldım ben 4 sene bekledim 😢 geldi mucizem