BetlHakanGngr 29 ocak daha doktora gitmedim hiç hamileyim ama değerim 3957 daha gitmedim tek hamile olduğumu öğrendim
Handemehmet Ben en son 28 ocakta oldum. Adet tarihiö gelmeden idrar testinde pozitif cıktı bir martta kan tahlili verdim 918 cıktı değerim. Bugün de keseyi gördük 🙈❤
Canzu SevdaKurudere daha çok küçük dedi banaa 553.8 çıktı kandaki sonuc belki geç döllenme olmuş diye düşünüyorum
SevdaKurudere [bilinmeyen] kesinlikle Dr zararlı bi şeyi beden yapsın insanlar o kadar saçma konuşuyor ki Dr.un kötü olan şeyi uygularmı yıllarca tıp okumuş Prof olmuş biraz mantıklı düşünmek lazım
Nero1 Gamze85 reglim 3 gün geçtiğinde 831çıktı 2 gün sonra tekrar yaptık 2366 çok şükür🙏🏻sizin durumunuz nedir?
Gamze85 Nero1 ya kasıklarım ağrıyo sanki adet olacak gibi daha test yapmadım 5 gün geçti sarı akıntım var siz de de oldu mu
Nero1 Gamze85 benimde en büyük belirtim kasık ağrımdı,tıpkı regl olacakmışım gibiydi ve yine regl olacağım zamanlarda olan göğüs ağrım,hassasiyetim vardı.Akıntım azdı ama vardı regl tarihiniz geçti mi?
Filee Merhaba benimde 29 ocak bgun keseyi gorduk 15 gun snra kalp atisini duyucaz insallah 🙂 benim kesenin boyutu 5.2 dedi sizlerin kacti acaba