CookMom Kenanizm18 yaa bende çok heyecanlıyım hemen görmek istiyorum bebişimi 🙊 bugün doktora gittik ama randevu verdi özele gidicez randevuya kadar bekleyemem 😀
Kenanizm18 CookMom göstermeyebilir canım korkma 🙂 böyle mercimek kadar bişi normalde gösterseler anlamam ama annelik ic güdüsü mü oluştu bilmiyorum minnacık bisi görür görmez o oldugunu anladm hemen ardından doktorda aa sabırsız gösterdi kendini bile dedi 🙂
Kenanizm18 Aymina 382 gbi bişidi sanırım ama dr gitmeden 5 gün önce vermiştim kanı dr gittgimde 1000 olmustu dedi galiba o kdr heycanlıdım ki ne dediginide unuttm 🙈🙈
Gamze85 Kızlar 31 Ocak’ı hala olmadım test de yapmadım son adet tarihi 31 ocak olup test yapan var mı
Canzu EdaKnayenkartal merhaba bnmde 18 ocak di doktor çok küçük diye ultrasona almadı acaba ne kadarlik oluyor
Nero1 Gamze85 reglim 3 gün geçtiğinde 831çıktı 2 gün sonra tekrar yaptık 2366 çok şükür🙏🏻sizin durumunuz nedir?