Aslitokbas1 yeni öğrendik fasülyemizi kasıklarımda ağrılar oluyor dış gebelik vs okudum inşallah böyle durumlar olmaz çok istedik 🥳inşallah devamı gelir 4.hafta 3 gün 😌
Deletedmom0810 Aslitokbas1 sağlıklı bir gebeliğin de en belirgin belirtilerinden biri kasık ağrısı 👼🏼 İçini ferah tut Allah’ın izniyle önce keseyi sonra kalp atışlarını duymayı çoook sonra da inşallah sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin Allah 🤲🏻👼🏼
anneadayi06 Aslitokbas1 bende 4+2 yim. O beni de çok korkutuyor ya. Rabbim korktuğumuza uğratmasın. Sağ salim büyüsün miniklerimiz
hndgkct Aslitokbas1 benimde bugün 4+1 canım Çarşamba günü kese için çağırdı doktor cuma günü kan vermiştim tam regl olcağım gün 306,90 çıktı sonucum bakalım Çarşamba keseyi görmeye çalışalım dedi. Bende de kaşık ağrısı,uyku hali,halsizlik var canım❤️
Hiranurhilal Aslitokbas1 lutfen hicbirsekilde olumsuz bisey dusunmeyin hep poztif olun hayirlisiyla saglikla ilerlesin hamileliginiz
sevval55 Kuzucum hayırlı olsun❤️❤️ Suan keseyi görebilirsiniz yüksek ihtimal☺️ O keseyi gorunce insan rahatlıyor ama sonrada kalp atışı dinleyene kadar günler geçmiyor🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Onuda dinleyince ilk 3 ay geçsin rahatliyim diyosum sonra bi bakıyosun hoppp dogumun gelmis☺️☺️ İnsallah saglıklı kucagına alırsın🙏🏻 Ağır hareketlerden falan kaçın. Yere eğilirken birden eğilme yavasça çömel. Dikkat et hep.En ufak bir damla kan bile görsen asla hafife alma hemen acile git her zaman
Deletedmom0810 sevval55 keseyi hemen göremese de 5. Hafta sonrası da görmesi mümkün canım sonra endişe edebilir göremediği için ☺️🙏🏻
damlac sevval55 yorumunu okuyunca yazmadan edemedim😊 7+2 deyiz. keseyi gördük kalp atışını da duyduk şükür şimdi tam dediğin gibi üç ay geçsin modundayım😂 yorum yüzümü güldürdü. Ay hemen doğum gelir inşallah zamanında ve sağlıkla 🙏🏻 Hiç geçmeyecek gibi geliyor günler 😍
Slinn Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊ilk heyecanlarım geldi aklıma şimdi doğuma gün sayıyorum 😥yaşamak isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin rabbim❤️
Aslitokbas1 Teşekkürler güzel dilekleriniz için 🤲🏻 Evet sanıyorum 5. Hafta giderim inşallah ikiz olur diyorduk 😅 ama kısmet
Busrat_ Selam bende bugun 4+6 gunluk yarin doktora gidicem insallah keseyi gorunur 🤲 Bu arada benimde kasik agrilarim var
Musbet Busrat_ merhaba bende 4+6 günlük Cuma günü kese görmeye gidicem hayırla sağlıkla kucağımıza alırız inşallah benmde iki gündr kasık ağrım geçti başda vardı şimdi yok
anneadayi06 Musbet ben de cuma günü kese için gidicem inşallah. Adetimin olması gereken zamanda kasık ağrım batmam vardı. Dün ve bugün hiç ağrım yok. Sadece aşırı uykulu ve halsizim
Alisalpa Busrat_ inşallah olmaz 🤲🏼 Şimdilik keyfini çıkarın benim 7. Haftamda başladı 22 haftaya kadar sürdü mahvolmuştum 🤦🏼♀️
Serpiltsn Bende 4+5 günlüğüm henüz kese gözükmez dedi doktorum haftadan sonra gidicem yanına sadece bas agrım var belirti olarak
zmrtcskn damlac bebek kaç mm iken kalp atışı duyuluyor canım benim ki 2.3mm ydi doktor erkem daha dedi
Musbet anneadayi06 bende aynıym kasık ağrım olunca korkuyodm çok şükür geçti keseyide görürsem rahatlıcm benimki tüp bebek