Tugce1803 canım benim dur bakalım eşin belki bu ay ilaçlarla denemenizi düşünmüştür yani aşılamaya boşuna para vermemek için belki gerçektende ilaçlarla bu ay kendiliğinden kalırsın,olmazsa para biriktirip 1-2ay ertelemiş olursunuz o sırada da kendiliğinden gelir inşallah,eşin haklı bi bakıma ama kuzucum,olacak inşallh bak bunda bile bi hayır vardır muhakkak,üzme kendini canım verecek olan Allah aşılamaylada verir normalde verir,hem aşılamanın bile garantisi yokken kendini üzme moral bozma ne olur♥️♥️