Sumide Yeliz2311 evet ben de yarin 40. Haftamda yatış isticem bakalim suni sancidan önce sancilarim gelir insallah. Irade hanimla asla sezeryani konusmadik bile en son çare tabiki😀
Yeliz2311 Sultanozturk yaa sadece dogum 3400 dediler koru 3800 fiyat verdi natomed 2900 ama oraninda yogun bakimi yoktu.Pakize hanimda mi normal dogul yanlisi acaba 😏😁
Cereninbebisi Yeliz2311 iste o eskı fıyatıymıs bır ıkı hafta oluyo koruya ben pakete gırdım 4.000 mıs ayın on besıne kadar ondsn sonra artcakmıs benım eltımde 3.800 e gırmıstı ama bana dort bın nasıp oldu 😊
Yeliz2311 Cereninbebisi allah allah yilbasina kadar degismez diyorlardi birde hafta hafta zam mi yapiyorlar 😑😑
Cereninbebisi Yeliz2311 bana orayı onermedıler bende senın gıbı dusunmustum hem pahalı hemde tavsıye edılmeyınce vazgectım annem ucuncu kardesımı lokman hekımde dorduncu kardesımı koruds dogurdu o bıle koru dedı cok kısıyle konustum arastırdım koruda karar kıldım
Sultanozturk Kızlar bana lokman hekim 5450 dedi Koru 4350 A life 4800 Herkese farklı mı soyluyorlar çözemedim şuan
Yeliz2311 Sumide yaaaa dua ediyim bende sizzee o zamann cok az kalmiss insallah sag saglim bebeginizi kucaginiza alirsinizz guzel gecer dogumuz amin 🙂🙂