Merhaba bayanlar, nette sürekli gördüğüm bi cinsiyet tahmini vardı 15 haftalığım ve bende tuttu sizinle paylaşmak istiyorum belki işinize yarar 😊 Cinsiyet öğrenmiş olanlar da test edebilir doğruluğunu, şimdi bebeğimizin kesede ilk göründüğü ultrason kağıdına bakıyoruz, tahminen 7-8 haftalar oluyor , kese yuvarlak görünümde ise kız , kesenin şekli fasulye gibi yassı şekilde ise erkek 😊 Benimki yassı şekildeydi nasipse oğlum olacak 😊Çevremde birkaç kişinin baktık ultrason resimlerinde hep tuttu bu yöntem 😊 Sizde durumlar nasıl 😊😊