1miniginannesi 35+2 deyim. Eşimle hamilelğim boyunca doktorum tarafından da kısıtlanmadı diye normal ilişkiye devam ettik ama bu gece beraber olurken bir su gelmiş ben hissetmedim eşim hissetmiş çarşaf hafif ıslaktı. Şimdi de uyuyamıyorum sürekli lavaboya sıkışıyorum. Peçete de hafif pembe bir leke gördüm ayağa kalktıkça yanma var sizce suyum mu gelmiş uyanık olanlar nolur yazsın daha erken inşallah öyle değildir 🤲🏻🥺
YarenBeren Acilden giriş yap nöbetçi ebeler bakar pembe leke de geldi diyorsun eger bir sey yoksa da icin rahat eder
hllalp hayir alttan muayene tetiklemiyor dogumu ama su gelmis olsaydi halen devam ederdi bacaklar islanmis hissi olurdu
1miniginannesi hllalp evet devam etmedi sonrasında şuanda da herhangi bir belirti yok gece devlet hastanesine gitmek istemedim ama pazartesi kendi doktoruma gidip sormayı düşünüyorum
azizeguneyy 1miniginannesi sadece pembemsi akıntın olsa nişandır canım sancılarını bekle derdim ama suyunda gelmiş olabilir. korkulacak bir durum değil eğer bebek geliyorsa sancılarında gelecektir ama sancısız doğum yapanlarda var doktora gitmelisin. burda sana kimse akıl veremez bu cifdi bir durum
1miniginannesi Sltnzlm azizeguneyy devam etmedi sonrasında su gelse devam eder diye düşündüm şuanda da herhangi bir belirti yok gece devlet hastanesine gitmek istemedim ama pazartesi kendi doktoruma gidip sorucam belki sızıntı falan geldi suyu azalmış da olabilir
Guguk 1miniginannesi Telaş yapmayın panik olmak kötü olur, içiniz rahat eder doktora gidin ne olduğuna emin olun. Belki sadece hafif yırtılmadır
ZAsk Guguk Kız Allah aşkına veriyim de benim senin kadar popülaritem yok. 🤪🤪 Şeker, aşı, hareket hissetme, testler hayranlıkla okuyorum 🤗😂😂