ayse_akcura ben ilk çoçuğumda kend evimde yapmak istedim kayınvalidem yukarda yapalım dedi bende evimde kuran okunsun bide ilk çocuğum heyacanı diye evimde yaptım Suan ikinciye hamileyim bu sefer sende yaparız dedim kayınvalideme oda zaten öyle düşünmüş hosuna gitti yani . İyi ki ilkini kend evimde yapmışım içimde kalmadı yani eğer yapmasaydım 3 yıl oldu hala derdim keşke evimde yapsaydım yada bu seferki Mevlüt’ü evimde yapardım sende içime ne siniyorsa öyle yap. Ama benim evim küçük olduğu icin kayınvalidem yukarda yapalım demişti hakkını yiyemem hani sığmaz insanlar diye zaten öylede oldu herkes üst üste bindi resmen .. evim büyük olsa oda karışmazdı