ayse_akcura Kuzenim kaynanasına uzak oturduğu için kaynanası kendi evinde de yapmak istedi ama kendi kafasına göre değil tabi.. 2 kez kuran okundu,çünkü kaynanası tarafı biraz yaşlı ağırlıklı, kuzenimin oturduğu yere gidemezler diye böyle bir çözüm buldular..
Eğer bir sebebi yoksa emrivaki yapmasına gerek yok,kendi evinde okutman tabiki daha mantıklı.