Pofidik ya benmki de bana dedi 2 hafta yarım sonra tam diye ama ben yarımla devam ettim. Sen inanmadıktan sonra günde 2 tane de içsen işe yaramaz canım. Artık bir anne adayısın biraz güçlü ol kararlı ol bebeğin için. Karamsar olma. Bi dene bakalım umduğundan daha iyi hissedeceksin belki de dimi ama?
Benim kadın doğumcum dedi ki "kar zarar durumunu düşündüğümüzde senin panik atakların bebeği strese sokacak. Bu ilacın düşük dozda alınması o kadar sıkıntı yaratmaz bebeğe" dedi. Hatta lohusalıkta da devam et diyen kadın doğum doktorum.bir mahsurunu görse bırak derdi.