Esnn Cahillikle suclayan linc ekibi gelmis yine😀 Ben de benzer soruyu konser icin sormustum. Arastirdim, 20. Hafta sonrasi konser vb yuksek Sesli ortamlar onerilmiyor. bu haftadan sonra bebegin kulak ve duyma yetileri tamamen olusuyormus, ozellikle ani yukselen sesler bebegi Anne karninda strese sokabilirmis. Sinema icin de forumda sinemaya gidip kasilmalari oldugunu, rahatsizlik duydugunu yazanlar olmustu. Kapali ortamda yuksek bir ses var sonucta. Mantikli olabilir. Gidip hic bir sorun yasamadim diyen de var. Yine de gidip gitmek kisisel tercih... Ben gitmiyorum. Acik havada oldugum aktiviteleri daha tercih ediyorum bu donem icin. Soruyu sacma bulan Kişileri ise anlayamiyorum. Bebegin Anne karninda ozellikle belli bir haftadan sonra sesleri isittigine dair bir suru yazi var, bebek konulu kisisel gelisim kitaplarinda bebeginizle konusun, sesinizi duyuyor, sakin guzel sarkilar dinletin tarzinda bir cok oneri var. hic mi duymadiniz okumadiniz? Ya da bunlar mantikli , tam aksi olan gurultulu sesten zarar gorecegi mi mantiksiz. Herkes Anne adayi, su surecte insan oyle seylerden tedirgin oluyor ki, bazen kendine bile sasiriyor. Sizden ricam cok komik, cahil, saka misin. Gibi yorumlari bir kenari birakmaniz. Soru direk size sorulmuyor Zaten. Sacma gelen niye cevap veriyor, soru sorani bozup, dalga gecmek icin mi? Deneyimi, fikri olan kisiler yazsin. Ben her basliga cevap yazmiyorum mesela. Size de tavsiye ederim. Asin artik surdan insanlara laf atarak kendinizi mutlu etme ihtiyacinizi. Hayat Saygi duyunca, herkesin bakis acisindan bakinca, anlayisli olunca, empati kurunca, kirmayinca cok daha guzel. Birakin bu linc dilini.