Cansuyildirim hayırlı olsun inşallah kulaklarımıza da alırız çünkü ben de tüp bebek tedavisiyle hamileyim çok şükür 🙏ilk denemede oldu bizim de. Evet son adet tarihine göre hafta hesaplanıyor yumurtanın ilk oluşumu o gün başladığı için yani şu an 4 haftalık hamilesin. Biz de 6 haftadan sonra kalp atışını duymuştuk. Ilk kan testi sonucunu alınca eşimle ağlamıştık o günleri hatirladim duygulandım.. Allahım isteyen herkese hayırlısıyla nasip eylesin kimsenin kucağını boş koymasın inşallah. Bu arada biz 35+2 olduk sona doğru yaklaşıyoruz inşallah kucagimiza da alırız sağlıkla 🙂🙏🙏