DefneninLiya rabbim vereceği günü biliyodur insallah enbian kısa surede mutlu haberi hic beklemediğin anda alirsin 😊seni cok iyi anlıyorum bende evham yapmistim ilk zamanlar her ay gun gun hesapliyordum en son bıraktım ne gun tuttum ne bisey o ay hamile kaldim ve cevremde herkes banada kafana takarsa zor diyolarda bi nebze hakli cikmislardi😊