Aslgly girerken duanı oku allahın izniyle güzel geçer insallah🙏🏻 Benim gebeliğim sorunlu oldugundan 17. Haftamda detaylıya girmistim. Sonrasında kalp kapakçığına falan bakmak için fetal ekoya cagırdı aynı uzman. Oda detaylı ama sadeve kalbe beyine falan bakıyo. Hepsi temiz cıkmıstı cok sukur suan 25. Haftam☺️