Aslgly bende hep sağ bacakta hissediyorm ve sol kasıgim inanılmaz ağrı oluyor ama doktorum endişelenecek bir seu olmadığını bebeğin büyüdükçe rahmin büyüdüğünü ve kasların genişlediğini söylemişti ondan oluyormuş ağrı Sani rim.. allahın izni ile birşey olmaz inşalalh korkma