Akademisyenanne canım benım gebelikten önce az da olsa da vardı sımdı daha da arttı onları koparma kötü bir sey degıl onlar ben asla dokunmadım yanlış bir sey yaparım dıye göğüs ucunu uyarma erken doguma sebeb olabılır dıye duymuştum bence karısma bır sıkıntı yoktur