Akademisyenanne Kizlar merhaba 27+6 gunluk hamileyim. Her dustan sonra gogsume zeytinyagi suruyorum. Zaten cildim de cok yagli. Bir haftadir gogus ucunda krem renkli kabuklar var. Elimi suremiyorum. Ne oldugunu da bilmiyorum. Gogus uclarim kabukla tikanmis durumda. Var mi boyle olan?
Mutlulu Akademisyenanne benimde öyle canım nemlendirici kullanıyorum kabukları temizliyorum çok mu ağrı var.
ZAsk Akademisyenanne Benimde öyle. Minik kabuk gibi. Ben temizliyorum onları. Süt geliyor az az sanırım ondan oluyor. Geçmiş olsun.
Seda_123 Akademisyenanne Benimde öyle 25+2 haftalığım çok değil ama minik zaten sütte geliyor bende damla damla ondan oluyor yani dokunmamak lazım😊
Iremgokce Akademisyenanne canım kese yapma bence orası çok hassas ve kese çok yoğun bir işlem yabi kan dolaşımını etkiler buda erken doğumu tetiklediği için göğüs uçlarına dokunulmamalı deniyor bende 28+4 üm bendede oluyo ılık duştan sonra peçeteyle alıp nemlendiriyorum sende öyle yap canım
Akademisyenanne Mutlulu hic agrim sizim yok canim. Ama uclari tıkanmis kabuktan. Ben gogus ucumu elleyemiyorum. Yani hayatimda hic dokunamadim. Elim ayagim bosaliyor dokununca :( pamukla temizlemeye calistim olmadi. Ates gibi yaniyor gogsum :/
Mutlulu Akademisyenanne valla canım o kötüymüş ozaman resmen tek tek kabukları alıyorum ben olmadı bi doktorunla görüş istersen yada bi dene kese yapmayı canını acıtmadan
ZAsk Akademisyenanne Bence canın yanar. Zaten çok hassaslar. Sakince temizlemeye çalış. Zaten yağ sürüyorsan yumuşayacaktır. Geçmiş olsun
Mugge_1 Akademisyenanne sakıııınn ne kesesi göğüs ucundaki o krem rengi kabuklar koruyucu tabakadır asla elleme ve kopartmaya çalışma. Nemlendşrici elbet sür ama sakın ama sakın koparma.
eyvahanneoluyorum Bende bugün fark ettim. Henüz 25. Haftamdayım ama göğüs ucumda sarı kabuk gibi şeyler oluşmuş. Sanki uçuk çıkar da geçmesine yakın sarımsı bir tabaka olur ya onun gibi 🥺
Akademisyenanne Iremgokce ben de pamukla suruyorum zeytinyagini. Ama cok kalin bir tabaka var gogus ucumda. Kendiliginden gecer mi acaba?
Iremgokce Akademisyenanne allah allah çokmu kalın o acaba başka birşeymi canım doktora bir görün istersen benimki pul gibi oluyor çünkü pıt diye çıkıyor
Akademisyenanne Iremgokce sari yumusak bir tabaka halinde. Kabugu kaldirsam gider ama oynamadim hic. Belki kendinden kaybolur diye bekledm. Simdi de gogus ucunu tikar mi acaba diye endise ediyorum
Rbs111 Akademisyenanne canım o kabuklarla oynama . Aksine faydalı. Dış etkenlerden koruyor . Ben onları soyduğum an süt geliyo
Iremgokce Akademisyenanne tamam canım bende sütyenimde görüyoeum sarımsı akıntı gibi bazen seninki çok birikip kurumuş bence onu doktoruna danışıp almalısın ordan ben sık sık temizlediğim için kalınlaşmamış olabilir