Eceyavuz Ben normalde esenler medipol e gidiyordum ama doktorum hastaneyi bıraktı devlete gecti 37+1 im ortada kaldim.. duygu hastanesi yeşim hanımı önerdiler 5 saat bekledik canim çıktı ve sezeryan yanlısı bir kadın asla gitmem aynı hastane de ayten hanım var Ona gidicem bu hafta bakicam nasıl
Deletedmom2224 Eceyavuz duygu hastanesindeki doktorların çok bekleme sırası oluyor randevu sistemleri olmadığı için gün içinde ne kadar hasta alsak kar diye bakıyorlar o yüzden o tarz yerler hemen bakıp yollama peşindeler o yüzden hoşuma gitmiyor benimde