nagihannss Deletedmom2224 Medical park Emrah beyi öneririm acayip iyi bir doktor çok ilgili muayene ücreti 140 tl
Mlssa Deletedmom2224 gop kadın sağlığı merkezi Fahri İnan.Harika bir doktordur güleryüzlü,her kontrolde tüm bilgileri verir detaylı inceler..🙏🏻 120tl idi özel muayenesi sanırım sigortalı 100tl olması lazım.
Busra92 Deletedmom2224 bende gop kadın sağlığı Ahmet bey e diyorum riskli gebelik konumundayım çok rahat bir doktor strese sokmuyor ben 6. Ayında başladım kendisine doğumu da özel gop da yapıcaz kısmetse 😊
sevgitekes Busra92 doğum şeklini söyledi mi size peki herşeyiyle beğeniyorum ama biraz sezaryen yanlısı görünüyor
Deletedmom2224 Busra92 ayy gerçekten mi bende riskli gebeyim gebelik zehirlenmesi riskim var baya bilgili rahatlatan bir doktora ihtiyacım var Ahmet beyi çok duydum sanırım ona gideceğim 😊
sevgitekes Deletedmom2224 pek bilmiyorum bi akrabamiz vardı kan sulandirici iğne yapiyodu onuda takip etmişti birine tüp bebek yaptı çocuğu başka türlü olmuyordu ikisi kucağına aldı
Busra92 sevgitekes şuan ikisi içinde uygun gördü ama daha önce 4 kaybım olduğu için riske girmeyelim 38+3 de sezrryana alalım isterden dedi
Haticemre21 Deletedmom2224 küçükköy avrasya hastanesinde fatma hanıma gidiyorum cok da memnunum muayne ucreti 100 tl
Deletedmom2224 Haticemre21 teşekkür ediyorum orda baska bir doktora gidiyorum baya da samimiyiz onu bırakıp diğerine geçmek pek doğru olmaz 😊
sevgitekes Busra92 benim herşeyi normal ilk bebek riskim şekerim yok suyu normal 32. Haftada baş aşağı dönmüştü normal olur diyodu 36 da gittim yasin küçük sezaryen yapalım dedi istemedim karar sizin dedi ben normal çok istiyorum bakalım🙏
Haticemre21 Deletedmom2224 doktor arayisindayim yazmissiniz da o yuzden soylemek istedim doktorunuz varsa sorun yok zaten ben yok sandm doktorunuz
Deletedmom2224 Haticemre21 doktorum varda değiştiricem ama aynı hastanede başka doktora gitmek pek doğru olmaz teşekkür ediyorum