BhrBrfn kızlar nasılsınız bız 34+3 olduk ama gece uykular sıfır bugunde ıkı kez adet sancısı gıbı agrı gırdı bır dakıkalık gectıler sizlerde durum nasıl ?
Beeebbeek BhrBrfn merhaba 35+1 im bnde .gece uykusu bendede yok onun dışında bel ve çatı ağrısı var .salı kontrolüm var baklm doktor ne dicek ne durumdayız bnde meraktayım açıkçası
Hzlhakko BhrBrfn halsizlikten ölüyorum yemek yemeye halim yok imdat diye bağırmak istiyorum çok ağırlaştım sırt ağrısı öldürüyor beni neymiş bu 3. Trimester 😫😫
Serce BhrBrfn bende 34+3 bende de aynı gece devamlı uyanıyorum felaket kaburgalarım batıyor ve çok canım yanıyor 😔
BhrBrfn Beeebbeek evet aynı agrıkar bendede oluyor canım. Agırlastık ondan sanırım son zamanlar cunku
BirVeraAnnesi35 Beeebbeek hafta olarak aynıymışız 35+1 iz bizde dündü kontrolum ağrılar çok normal dedi 5 kasımada günümüzü aldık 😊😊
Latifeayd 35+4 olduk bel agrısı arada da kasık agrım var ama iyiyz sukur carsamba kontrolumuz var kismetse
muhammettalha BhrBrfn Latifeayd bende 34 +4 oldum çarşamba kontrolum vardı nst de hafif sancı var dedi acil de serun takıldım tekrar nst çekildi sancim geçmişti bakalım hayırlısı artık
Aysesirac BirVeraAnnesi35 35+4 bizede 5 kasım dedi doktorumuz salı günü gideceğim bakalım ne diyecek günümüz çok az kaldı heyecan çok fazla 😊
Beeebbeek BirVeraAnnesi35 bakalm bizde yeni gidicez kontrole.hayırlısıyla kucağiniza almanız dileğiyle☺️
BirVeraAnnesi35 Aysesirac evet son 24 gün ama bende o telaş başlamadı henüz😂 sanırım o gün çok heyecanlı olucam😊😊
gulsen_lina Aysesirac bizimle gününüz ayni ama benim doktorum 12 kasim dedi siz sezeryan mı olucaksinz?
1miniginannesi Aysesirac 35+2 hâlâ işe devam ettiğim ve ev işleri de bana kaldığı ayrıca birde dört yaşında kızım olduğu için gece uyuyorum sağ yada sol yanıma yatmaktan etlerim sızlıyor sürekli gözü kapalı lavaboya kalkıyorum ama yorgunluktan uyuyorum
Aysesirac BirVeraAnnesi35 benimde bazen korkularım oluyo o gün gelince daha çok olacak 😊 hayırlısıyla bütün anneler sağlıkla bebeklerine kavuşur İnşallah
gulsen_lina Bizde 35 + 4 günlük olduk yürümekte çok zorlaniyorum ağrılar gittikçe artiyor gece uykusuzluk ve iştahsızlık ta basladi son bir haftadır
BirVeraAnnesi35 Semrasaf sezeryan olacak canm 😊 1i ile 4 ü arası seç dedi biz salı olsun 5 i olsun dedik
gulsen_lina Aysesirac daha tam belli değil ama doktorum 12 kasim demişti pazartesi belli olucak inşallah
Aysesirac gulsen_lina anladım hayırlısı canım ya sağlıklı olsunlarda normal yada sezeryan farketmez ben normalden çok korkuyorum o yüzden sezeryan istedim